Ahad, 5 Jun 2011

** Bila Gambit Dah Bersuara ,Mak oiii Takutnya !!!! **





     


Komen Gambit Saifullah


          “Saya tidak rasa klip video yang saya hasilkan itu berbaur lucah kerana tiada langsung adegan cium...malah video itu sebenarnya untuk pasaran Amerika Syarikat bukannya untuk pasaran tempatan,” kata pelakon dan pengarah klip video Marilah Menari, Gambit Saifullah, 26, yang kecewa selepas banyak pihak menyalahkannya kerana dikatakan menghasilkan klip video berbaur seks.

Gambit ketika dihubungi semalam, menafikan dakwaan bahawa klip video nyanyian Prema Yin dan dibintangi Shahz Jaszle itu tidak bermoral dan mengghairahkan.

Dia yang diminta penjelasan mengenai lakonan video klip itu lantas memberikan alasan video terbabit mengisahkan kehidupan sepasang suami isteri yang mengalami keruntuhan rumah tangga apabila masing-masing mempertahankan ego sendiri sebelum hubungan itu dibaiki semula.

“Saya berniat baik kerana kandungan video itu sebenarnya memaparkan kehidupan suami isteri yang berhadapan krisis rumah tangga malah tidak berniat langsung menayangkan adegan lucah atau seks.


“Bagi saya video itu tidak salah, lagi pun ianya dimuatkan dalam You Tube untuk pasaran Amerika..terpulanglah kepada masyarakat di negara ini untuk menilai sama ada menerimanya atau tidak,” katanya.



Aku Pun Nak Komen Jugak !!!

     Gambit dah bersuara,takutnya aku!!!! huahuahua.... nak komen pasal video tu biarlah yang logik cikit cik abang oiii . otak aku macam tak boleh nak terimalah jawapan kau tu!! kata video tu "mengisahkan kehidupan sepasang suami isteri yang mengalami keruntuhan rumah tangga apabila masing-masing mempertahankan ego sendiri sebelum hubungan itu dibaiki semula. " aku ada banyak soalan nak tanya kau nie... kau dah berumah tangga ker ??? kalau laki bini tengah bergaduh yang bini memang kena pakai baju macam tu ker ??? pastu kena joget2 kat depan laki dia macam tu hah ??? Ooooo... baru aku tahu .apa-apa pun thanks lah cik abang gambit hah!!! cz dah buat video sampah  macam tu lepas nie confrim aku tak nak tengok lagi.

Takperlh gambit kau buat video tu untuk orang Amerika Syarikat hah!!! suka hati engkaulah gambit oii..... aku pelik dan ajaiblah orang Amerika Syarikat tu faham ker bahasa melayu ??? aku rasa dia orang pun tak berkenan nak tengok video kau tu!! nak tahu tak sebab apa ?? cz video kau tak best pun.Sekian Terima Kasih .......


" Kurangkan Kontroversi Dan Tingkatkanlah Prestasi "


AMARAN

"Saya Bebas Untuk Bersuara !!! Jangan Marah Saya "

1 ulasan:

  1. setuju banggat...~ macam la AS tu nak sgt tngok..!!!

    BalasPadam

Sila tinggalkan pesanan anda ???