Rabu, 23 November 2011

Aktiviti Hari Minggu !!!



Selalunya aktiviti hari minggu aku membuta hingga naik matahari.hahahaha.... entah kenapa semenjak dua menjak aku perasan badan aku dah semakin montel tiba2 mood rajin nak bersenam tu muncul plak!!! " pelik tapi benar "


membe aku nielah yang jadi mangsa aku untuk temankan aku berjoging @ mendaki kat gunung lambak.hahaha... padan muka dia.nak 30 minit jugak aku tunggu batang hidung dia muncul tapi akhirnya datang jugak.(dlm ati : nasib kau datang kalau tak siap budak nie aku kjekn)



dah lama tak berjoging seronok jugak tau!!! tapi sempot cikit al maklumlah lemak banyak sangat kat badan.




cun tak membe aku nie ??? hehehehee.....




pagi2 hirup udara segar memang seronok sangat tenang jerr fikiran nie...




rasa macam nak pi lagi jer.....



 dah penat mendaki jom kita bergayut macam monyet ,hahahahah........




Jom amalkan gaya hidup sihat ,cehhh wahhh... 

okey tuu jerrrr........ tata...........


Tiada ulasan:

Catat Komen

Sila tinggalkan pesanan anda ???