Sabtu, 18 Jun 2011

** Amah bawa lelaki masuk bilik **

Seorang pembantu rumah warga Indonesia sanggup menyeludup masuk teman lelakinya yang juga warga Bangladesh untuk mengadakan hubungan seks di kediaman majikannya di Taman Bandar Putera IOI di sini, malam kelmarin.
Bagaimanapun, dalam kejadian jam 9.20 malam itu, kegiatan sumbang pasangan terbabit tergendala selepas majikan wanita berkenaan menyedari sesuatu yang tidak kena di bilik pembantu rumahnya.

Menurut pengawal keselamatan taman berkenaan dikenali sebagai P Subramonie, 53, pembantu rumah terbabit berusia 30 tahun manakala pasangannya pula lima tahun lebih muda.

“Saya dimaklumkan jiran majikan pembantu rumah terbabit mendengar salakan anjing dan terlihat basikal di luar kediaman berkenaan.

“Saya bergegas ke sana dan sejurus tiba, majikan pembantu rumah berkenaan pula memaklumkan mungkin ada seseorang di bilik wanita yang sudah bertugas di sana sejak dua tahun lalu itu,” katanya.

Subramonie kemudiannya mengetuk pintu bilik berkenaan dan terpaksa menunggu hampir 10 minit sebelum ia dibuka.


Katanya, wanita terbabit membuka pintu bilik itu tetapi lampunya dipadamkan.

“Saya menjenguk ke dalam bilik dan mendapati lelaki Bangladesh terbabit bersembunyi di belakang pintu dalam keadaan berseluar dalam saja.

“Pembantu rumah itu mengaku sudah tiga kali bertemu teman lelakinya sejak berkenalan setahun lalu tetapi baru pertama kali melakukan hubungan seks,” katanya.

Subramonie yang sudah dua tahun bertugas di sana kemudiannya menyerahkan pasangan terbabit kepada polis untuk tindakan lanjut.

Majikan pembantu rumah terbabit yang berusia 40 tahun dan enggan dikenali memaklumkan dia tidak sedar bila wanita itu membawa masuk teman lelakinya.

“Pembantu rumah ini sudah dua tahun bekerja di sini dan tidak pernah menimbulkan sebarang masalah.

“Dia hanya memasak serta membasuh baju, saya belum pasti apa tindakan akan dilakukan terhadapnya selepas ini,” katanya yang masih bujang dan tinggal di rumah itu bersama ibu juga abang yang sering keluar daerah.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Superintendan Abd Majid Mohd Ali mengesahkan kejadian dan kes disiasat mengikut Seksyen 448 kerana menceroboh tempat kediaman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan pesanan anda ???