Rabu, 20 Julai 2011

** Krisdayanti dan Raul Lemos bakal mendapat baby girl,Ho Yeh!!!... **





Diam tak diam, usia kehamilan diva Krisdayanti sudah pun masuk 8 bulan. Namun, sudah ada khabar angin yang melaporkan bahawa isteri Raul Lemos itu bakal melahirkan bayi perempuan.

Ia bagaimanapun telah disahkan oleh anak Krisdayanti daripada perkahwinan terdahulu, Aurelle. Kata Aurelle, dia mengetahui perkara tersebut daripada ibunya sendiri.

"Kata ibu (Krisdayanti), adik aku itu perempuan. Aku gembira mendengarnya kerana dari dulu lagi aku memang mahukan adik perempuan," kata Aurelle yang merupakan anak kedua hasil perkongsian hidup di antara Krisdayanti dengan bekas suaminya, Anang Hermansyah.

Malah, kata AUrelle lagi, perkhabaran tesebut juga merupakan satu hadiah yang cukup istimewa buat dirinya. Lebih-lebih lagi sempena hari ulang tahun kelahirannya yang ke-13 yang telah pun disambut pada Jumaat lalu.

"Ini adalah hadiah yang cukup special. Aku mahukan seorang adik perempuan dan permintaan aku itu telah pun dimakbulkan Tuhan," katanya lagi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan pesanan anda ???