Khamis, 21 Jun 2012

Hoore Hoore full movie



SINOPSIS: Filem ini mengisahkan seorang wanita bertubuh besar Nurul Aiman yang mempunyai tubuh yang agak gempal dan tidak terlalu cantik, bendul tapi berhati baik. Namun begitu, ciri-ciri kewanitaan tetap ada seperti gadis-gadis yang lain. Aiman mempunyai dua orang sahabat baik Lana dan Azadan, mereka adalah rakan sekampung dan satu sekolah.
Di sekolah Aiman mempunyai seorang kawan bernama Johari, seorang yang tampan dan segak. Dalam diam Johari menyukai Aiman. Dalam pada itu, Lana dan seorang rakan sekolah yang lawa dan popular bernama Rita juga sangat meminati Johari. Rita seorang gadis yang ego dan sentiasa cari pasal dengan Aiman. Ayah Johari pula ialah seorang guru yang mengajar di sekolah yang sama iaitu Cikgu Murshid.
Pada masa yang sama, Aiman tergerak untuk menyertai pertandingan Ratu Impian yang di anjurkan oleh sebuah majalah. Rita juga menyertai pertandingan itu. Mengetahui Aiman juga menyertai pertandingan itu, pelbagai rintangan terpaksa dihadapi oleh Aiman bukan saja dari musuh ketatnya Rita tetapi masyarakat memandang serong akan niatnya itu.
nak tahu lebih lanjut jom tonton filem nie full movie.....  free jer tak payah bayar pun tapi kalau rasa baik hati jangan lupa klik iklan-iklan saya .jasa mu tetap ku kenang .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan pesanan anda ???